Mole II - Tea house
עיצוב: INFINITY MIND
חומרים וריהוט: BRNTU
צילום: Cao Haochang
מיקום: Guangdong, China
גודל החלל: 68 מ"ר
מאת: ליו ג'יאקי
עצבי הרשת של העידן הווירטואלי מתפשטים בפינות האחרונות בעולם. בין אם זה עבור סין או ובין אם לעולם, עידן העסקים הישן הוסב. זהו נהר דיגיטלי חדש לגמרי. מוצרים ומותגים שונים מאין כמותם.
סוגים וכמויות זורמים בחופשיות וגולשים על עצבי הרשת, ומשאירים רק את הסחורה האחרונה בחנות הפיזית שאי אפשר לסחור ברשת - תקשורת אמיתית, מלב אל לב. למרות שהאינטרנט פתר את הצורך בתקשורת מיידית, אנשים עדיין מייחלים למגע חברתי אמיתי.
בית התה Mole, הוא כיפה ארוזה לקהילה, מרחב חברתי בצורת ביצה שמושך אליו נוער אופנתי אורבני. משתמשים ב 2 חומרים נפוצים בלבד, אלומיניום ומלט/בטון, והקיר המסחרי המקורי אינו שונה, והוא נבנה ישירות בחלל.
ביצה ענקית. המעגל שעובר הוא כמו לירות למטרה, להתמקד בחזון, וכמו כיכר העיר, להכיל חברים חברתיים. הקיר הפנימי האדום העקום, המשופע והדרגתי, יוצר תחושת ביטחון וישמש האזור החברתי העיקרי שנפרד מאזור הכנת התה;
כסא הבטון העגול והמשולב מקצר את מרחק התקשורת בין האנשים היושבים במתחם. זרקור צינורי מנחושת שאורכו ארבעה מטרים מזכך את החלל כולו למיצב אמנות ענק, המפולג מלמעלה כדי להדריך אנשים.
אנו צועדים דרך הכיפה ונכנסים למרחב החברתי בחוץ. תה Mole לא יהיה הניסוי המחקרי האחרון. לפני שריבוי הטכנולוגיה מרחיק אותנו, כיצד עסקים יכולים לספק חוויות חברתיות אמיתיות ולהפוך את האינטראקציות בין אנשים לחיות ומעניינות יותר?